11. kategorie: Internet a hry

10. září 2012 v 8:00 | Standa
Dnešním dnem startuje hlasování v jedenácté kategorii, kterou je INTERNET A HRY.

V tomto článku se můžete seznámit s nejlepšími blogy, které postoupily do hlasování. Svými hlasy rozhodnete o tom, kdo vyhraje ceny a postoupí do finálového výběru 15 vítězů v jednotlivých kategoriích, z nichž se jeden stane na podzim BLOGEM ROKU 2012.


Do této kategorie bylo celkem nominováno 53 blogů, což ji řadí spíše k slabším kategoriím co do počtu nominací. Je ale zajímavé, že nejrozšířenější kategorií na Blog.cz je právě "Internet a hry", a zdaleka nejvíc uživatelů si tak svůj blog zařadilo překvapivě právě do této kategorie.

U této kategorie mohou vyvstat pochybnosti, jaké blogy do ní vlastně patří. Je to tím, že se jedná o poměrně volnou kategorii, která není nějak přesně vymezena, jako třeba kategorie jiné typu "Fotografie", "Vaření a víno", "Hudba", apod. Do kategorie "Internet a hry" spadají především dva druhy blogů, jejichž společným jmenovatelem je svět počítačů.

Tím prvním jsou blogy, které se zaměřují na internetová témata, jako jsou třeba aktuální trendy, návody, uživatelské zkušenosti, sociální sítě, tipy na zajímavé webové stránky, e-komerce, bezpečnost, apod. (Neboli témata, na které se zaměřuje i nejznámější český server věnovaný internetu, Lupa.cz).

Ve finále se nám objevil pouze jeden blog tohoto ražení.

Druhý typ blogů se věnuje jakékoli hře nebo i více hrám, ať už počítačovým, nebo i na dalších platformách. Zde dominuje především legendární simulátor života The Sims, který od svého prvního uvedení v roce 2000 dodnes neztrácí na popularitě a na Blog.cz jsou mu věnovány nespočetné zástupy blogů, za nimiž stojí fanoušci této PC hry. Ve finále se nám tak nepřekvapivě nakonec sešly hned tři blogy zaměřené právě na fenomén The Sims.

Kategorie "Internet a hry" se částečně překrývá s kategorií "Hobby", záleží tedy čistě na uživatelích, jakému zaměření svého blogu dají přednost. Patříte-li k hravým uživatelům se zájmem o internet, u této kategorie si jistě přijdete na své - představujeme 5 blogů, které nás v této kategorii ze všech nominovaných blogů nejvíce zaujaly.

Se všemi finálovými blogy se můžete dle své libosti důkladně seznámit a svým hlasem v anketě vybrat ten, který si podle vás zaslouží stát blogem roku. Kdo to bude máte ve svých rukách - přejeme šťastnou ruku při hlasování a všem autorům zde přítomných blogů držíme palce.

Hlasování bude ukončeno 21.10.2012.

Přehled blogů:
Proč byl vybrán?

První dojem z blogu je příznivý, blog zaujme vydařeným designem i originalitou tématu, kterému se věnuje. Velmi pravděpodobně budete na Blog.cz jen těžko hledat druhý podobný blog, který by se zaměřoval na svět internetu. Blog funguje přes rok a je pravidelně aktualizován, byť spíše menším počtem článků. Blog má i vlastní kanál na YouTube. Jako jediný zástupce svého druhu si umístění ve finále jednoduše zaslouží.




Proč byl vybrán?

Tento blog se svým způsobem přímo bytostně hodí právě do kategorie "Internet a hry", byť poněkud svérázným způsobem. Vznikl totiž jako pravidelně opečovávaný seznam blogů na Blog.cz. Nejen každému, kdo se o cokoli podobného někdy pokoušel, tak musí být jasné, kolik úsilí a hodin prosezených u počítače za tímto blogem musí být. Na tomto blogu tedy nečekejte klasické články, které byste si mohli číst, protože tento blog je spíše jakousi internetovou verzí Zlatých stránek, ušitých na míru pro Blog.cz. Najdete na něm seznam stovek blogů na Blog.cz, mezi nimiž si můžete vyhledávat nové zajímavé blogy. O historii a smyslu tohoto blogu se více dočtete zde. Nasazením jeho autorů si umístění ve finále rozhodně zaslouží.




Proč byl vybrán?

Pokud lze o nějakém redakčním blogu na Blog.cz prohlásit, že je to legenda, těžko byste hledali vhodnějšího kandidáta. Tento blog budí respekt už jenom řečí čísel: funguje od září 2006 a do dnešních dní na něm vyšlo 2 250 článků. Současně je to druhý nejoblíbenější blog na Blog.cz vůbec - jako svůj oblíbený ho má vyplněno 211 blogerů (populárnější je už jenom Srdce Blogu), a počet jeho fanoušků na Facebooku se blíží tisícovce. A v neposlední řadě je to blog, který toho má hodně za sebou, přežil dokonce i vlastní smazání a následnou záchranu z naší strany, a do dnešních dní se na něm vystřídala celá řada autorů. S některými z nich jste si v minulosti mohli přečíst na našem blogu rozhovor. Potvrdí pozici favorita této kategorie?



Proč byl vybrán?

Další blog o hře Sims není tak známý jako předešlý, ale je rovněž zajímavý. Zaujme hezkým designem a vlastními komiksy, které autorka blogu tvoří ze screenshotů hry. Blog je pravidelně aktualizován, byť počet nových článků jde časem na tomto blogu dolů. Dal by se zde vysledovat i přínos pro komunitu, například ve formě návodů. Autorce i jejímu blogu držíme palce.



Proč byl vybrán?
Druhý nejmladší blog v této kategorii, a tedy ideální adept na zviditelnění - funguje od března 2011. Do finále jsme ho dali, protože nám přišel nejlepší ve srovnání s ostatními nominovanými blogy, které byly bohužel už výrazně slabší. Na Facebooku má téměř 200 fanoušků, kteří ho ve finále určitě podpoří svým hlasem. Přidáte se k nim taky?

--

Aktualizace 21.10. 12:00 - Hlasování bylo ukončeno, výsledky budou zveřejněny na tomto blogu 22.10.2012.
 

56 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (167)
Zobrazit starší komentáře

101 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 15. září 2012 v 12:36

[100]: Pohledy z druhých stran prospívají a i kdyby to neměla být pravda, člověk má alespoň podmět k přemýšlení. A přemýšlet je zdravé, zvlášť dnes.
Je to zkrátka tak - pod blogem o hře si představuju něco mnohem vážnějšího, promakanějšího a techničtějšího. Tohle bych hodnotila spíše jako osobní-tvůrčí blog se zaměřením na sims.
A jak bylo zmíněno, tak tři je moc, a pokud se neumí rozhodnout pořadetelé, rozhodneme se my. Alespoň pokud se nad tím člověk hlouběji zamyslí a projde všechny tři blogy, tak pochopí, že to rozhodování není až tak těžké. A zvlášť ne pro mě, když nesdílím s žádným z daných blogů hluboké osobní sympatie nebo až chorobný obdiv, který by mi zastřel smysly. Nejsem tu ničí kamarád a to mi dává možnost mluvit od plic - plně využitou možnost.

Jinak takový dodatek "mimo k věci":
Hlasovala jsem jak jsem zmínila pro odkazy, neb jsem součástí týmu a vím, že  si odkazy podporu zaslouží. Jinak bych možná po zralé úvaze hlasovala pro btw. A jak můžu dodat - není v tom nic, co by říkalo, že nemám ráda blogy o pc hrách. Naopak - ale z daného výběru je vidět jednak nulová pestrost a ty kvality blogů v některých místech vážně kolísají. Takže proto jim musím dát ne.
Ačkoli každý blog má své mouchy a třeba btw bych asi vytkla fakt, že výčet změněných log googlu existuje a dá se celkem dobře najít. Takže by to asi stálo za možná hlubší analýzy významu jednotlivých ilustrací, autory, historii - víc keců navíc, aby bylo vidět, že je to víc než jen článek s hezkými obrázky. Každopádně články o google minihrách jsou psány dobře, ty vysvětlivky se i kolikrát hodí a jak říkám - jsou i čtivé, jako od redaktora. Stejně jako zbytek článků o rozšířeném vyhledávání apod. To se rozhodně hodí! A budu smělá ale mám důvod - to jsou články jak do vitrínky! Normálně si z nich vemte příklad, protože takhle by měl vypadat dobrý a přehledný článek na blogu.

102 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 15. září 2012 v 12:41

[99]: No... Popravdě, asi máš o Sims menší přehled, než píšeš. LovelySims je teď nepřehledné proto, že je pod rekonstrukcí - šest let práce je na blogu vidět a v každém období, s každým autorem se LS měnilo a znepřehledňovalo. Proto tam teď je rekonstrukce (to bys věděla, kdyby sis přečetla článek hned na první straně). Kdybys četla trochu hlouběji, zjistíš, že ne každý komix (a to teď nemluvím jen o LS) je stupidní a povrchní. Některé se zabývají důležitými událostmi, které se prokazatelně dějí a prokazatelně jsou špatné. Ne každý komix je tak stupidní, jak píšeš.

Nevím, proč máš dojem, že The sims je za zenitem, jelikož baví spoustu lidí a ročně se této hry prodají strašné spousty kusů. Patří k jedněm z nejprodávanějších a nejznámějších her. Jasně, patří sem i další hry, ale prostě je třeba nikdo nenominoval, nejsou tak zajímavé nebo jsou příliš mladé a ,,nezkušené".

P.S. K poradnám na LS: máš dojem, že je možno pročíst koem tisíce komentářů, když se nechci přímo ptát ale jen podívat jestli stejný problém někdo neměl přede mnou? proto se poradna as od času zavře a udělá se nová, pro větší přehlednost. V mezidobí se pak sbírají nejzajímavější otázky a odpovědi, které mají smysl a dělají se z nich návody nebo se zařadí do článku nejčastějších dotazů.

Co se týče té práce: a tobě nevadilo, že ti někdo zkritizoval tu náročnou práci? Poděkovalas mu že je dobře že je na tebe hnusnej a že jsi ráda že se mu tvá tvorba nelíbí? POCHYBUJI VELICE. Každá práce má stejnou váhu. Tobě se tvá tvorba líbila, jiným ne. Tys z ní měla radost a když ti někdo řekl, že je to na poblití, tak jsi mu určitě řekla že má pravdu a že to je opravdu výtvor na poblití. To ti mevěřím.

---

Netuším, co lidi mají za mindráky že je tak štve to, že některé blogy tu prostě jsou a jiné ne. Tak si uspořádejte soutěž a dejte si tam třeba blog o kvantové fyzice a kořenové vazbě pampelišek, když vás to potěší... Ale PROČ, PROBOHA PROČ SI VYBÍJÍTE ŠPATNOU NÁLADU A SHAZUJETE TU NĚČÍ TVRDĚ VYPIPLANÝ BLOG? To už někdy opravdu zavání závistí nebo osobními spory...

103 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 15. září 2012 v 12:43

[102]: P.S. ještě jsem zapomněla dodat, že blogy s cizími downloady jsou skutečně ,,originální". Jsou jich mraky! Kolik lidí má dnes na blogu downlaody, se kterými se mořil několik hodin? My na blogu nechceme něco, co jsme jen zkopírovali z nějaké stránky a přendali jinam. Jestli v tomhle vidíš kouzlo blogů, tak je mi to velmi líto, ale tvůj názor není zrovna nejrozumnější...

104 Karol Dee Karol Dee | Web | 15. září 2012 v 13:14

líbí se mi ten první ;)

105 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 13:14

[99]: No, to byl opravdu vyčerpávající článek. Co se týče naší stránky, tak nejsme zaměřeni na downloady, nějaké máme, není jich sice mnoho a však my se soustředíme na novinky a náš seriál, který nám zabírá dost času. Downloady, stejně jako komiksy, jsou k nalezení všude možně a já osobně znám úžasnou stránku, kde jsou všechny možné downloady do TS2 i TS3. Takže jsme chtěli přinést něco nového a vytváříme seriál a filmy.

[102]: Náš blog funfuje rok a půl a v srpnu, tedy již po roce a pár měsících, probíhala celková rekonstrukce. Po dobu této rekonstrukce byl blog celý uzavřen. Trvalo to něco málo přes týden. Chápu, že teď bohužel blog uzavřít nemůžeš.

106 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 15. září 2012 v 14:02

[103]: Mno v tom je pravda - autorství nade vše. Ceníme si a velice. Ovšem asi bych přidala nějakou sérii odkazů, kam si zaskočit, pro co si tam skočit a tak podobně, aby bylo všechno provázané a lidi mohli volně proudit přes váš blog a nemuseli přeskakovat přes "brejle" (to třeba mě nikdy nebavilo...). Taky by to zvýšilo návštěvnost. Obecně jsem taky zvyklá na fakt, že blogy o všem, co se týče nějaké hry, celebrity a tak dále a dále... mají spousty věcí někde šlohnuté a mezi danou komunitou se to stalo vpodstatě běžnou záležitostí a ani já se nad tím už nepozastavuji, neboť i kradení materiálu vyžaduje jisté schopnosti v jeho následném zveřejnění (ať už jde o vystavění přehledné galerie nebo překládání tweetů - mé oblíbené téma ^^). Není to správné - v žádném případě ne. Je to jen snaha jak zaplnit blog a v mnoha případech navíc pouze jeden z mnoha blogů na to samé téma. Nicméně je to smutná realita... a proto dělíme blogy na autorské a neautorské a nikdy není dobré tyhle kategorie příliš míchat.

Jo, článek o rekonstrukci vyšel o něco později a to už jsem komentář dopisovala, takže jsem na něj nepřišla. Ale bylo jasné, už podle starých oddělovačů, že to chce ještě úpravy na layi a podobně. Bylo ale těžké říct, jestli ty úpravy příjdou nebo se to nechá ve stávající formě. A je to skutečně třeba, takže hodně štěstí a ať to dopadne dobře. Mimochodem i na odkazech děláme úpravy a tímto bych se ráda taky omluvila kolegům, že jsem je teď nechala týden na holičkách - bohužel jsem musela povinně na týden do chaty bez teplé vody, kde jsem se učila latinské názvy rostlin a ani jsem netušila že blog zrovna vyhlásí odkazy v nominaci. Však oni vědí, ale už jsem dala zásadní věci do kupy. Takže ano, i u nás se rekonstruuje a nejsem na to pyšná, že mi to tak trvá. Docela jsme se tím museli na ten týden hlasování degradovat... Takže i my bychom si zasloužili kritiku (a dostali jsme jí, ne že budete avant-garde moc plísnit! buďme za něj taky rádi).

Čímž se dostávám vlastně oklikou k jedné významné věci - já jsem skutečně člověk - ano můžete pochybovat - který je i chvílemi šťastný, že se mu kálí na práci. A to z jednoho důvodu - pokud si poslechnu desetkrát za sebou, že je to skvělý, i když vnitřně vím, že ne a že jsou tam mouchy, tak jsem ráda, že se najde někdo, kdo je taky upřímný. Ačkoli jsem zásadně proti tomu, aby se říkalo, že je něco totálně na houby (možná to bude vypadat, že si teď protiřečím... ale vážně). Každá věc má své plusy - každý z blogů, co tu je - byť mě šlo spíš o nalezení mínusů.
Jsem zvyklá, že mě někdo pošle do řiti s něčím pracným a jako autor se vždy bráním. Ale vždy taky musím uznat hořkou porážku, neboť když už někdo něco vytýká, má proto obvykle důvod. Názory z obou stran jsou důležité - jak říkám, nutí nás přemýšlet jestli v něčem přeci jen není chyba a nikdo neděkujeme za nenávistné komentáře, ale je nutné i je vyslyšet a vskutku se za ně časem i děkuje, časem.
Ale já třebas nejsem sprostá, když už něco na tvrdo říkám, takže nejsem vskutku žádné zamindrákovené pako, co vás tady všechny chce potopit a já nevim, co se ještě tak mezi takovými lidmi obvykle říká... Kdepak, jen jsem si řekla, že se na to tentokráte podívám trochu blíže. Přeci jen doteď mě hlasování v nominacích toliko neoslovilo.

Takže ne - nevyléváme si tu mindráky, spíš nechápeme, proč nikdo z těch blogů o sims nevybral jeden a jak je možné, že jsou tu jen sims. Doufám, že je chyba pouze v tom, že se nikdo jiný nepřihlásil, jinak by to bylo extrémně smutné (číst přihlášky už nechci - ač mám trochu chuť, je jich mraky a do vnitřního řádu čili Standovi a jiným pod ruku nevidím). Ono to totiž docela svádí k tomu, že se rovnou mohla udělat speciální kategorie sims a v té hlasovat - ty dva další blogy už by se asi v pohodě našli. Takže ano, víří tu emoce a lidi jsou naštvaní, ale divit se jim v tomto případě nikdo nemůže. Nuže autoři blogů o sims - nedivte se!

Mno jinak výrok "míra stupidity je kolísavá" stále platí. Ne každý komiksoidní výtvor je na poslání do skartovačky, ale v obecném měřítku z těhle věcí asi nebude světový bestseller nebo učebnicová literatura. Je to velice podobný případ jako s 1D a jejich fan povídkami. Budoucnost těhle textů je mizivá, nemusí být špatně napsané, ale jsou na jedno brdo, ačkoli není čemu se divit - jsou primárně psány na jedno téma nebo mají stejný základ (běhají tam simíci, běhá tam one direction...). Není to sice tak docela prvek omezující kreativitu, ale přeci jen to kolikrát tak je. Prostě je to text pro zábavu většinou mladších ročníků s upřímnou láskou k dané věci - literární hodnota nám už kvůli tomu jde mírně dolu.

Na poradny jsem si udělala ještě výlet navíc - musím teda předem přiznat, že analýzu blogu opravdu článek po článku, odkaz po odkazu jsem si nedovolila (doma jsem teď na skok a tohle je vedlejšák - jak říká naše učitelka němčiny: jestli chcete víc, zaplaťte si ^^), což je trochu nefér, ale nějaké ty mušky odhalí i povrchní kontrola a ti co hlasují taky příliš blogy nezkoumají do detailu (nebrat jako výmluvu, spíš říkám, že jsem takový model o něco více pracnějšího hlasujícího). Jo a zpět... ju, články s otázkami a odpovědi jsem našla. Dala bych jim trochu výstižnější název a dala vše do jednoho článku a možná bych odkaz na něj dala třeba do menu nebo tak. Je to dost důležitá věc a zahrnula bych to do momentální rekonstrukce - je to prostě jedna z těch věcí, které lidé hledají a chtějí vědět jako jedno z prvních. Vedle odkazů na poradny bych pak rovnou v rozcestníku připsala, že jsou zavřené, aby návštěvník hned věděl a přihodila bych tam poznámku, kam se má obrátit právě v případě, že hledá nějakou častou otázku, na kterou už bylo poraděno (pardon za ten tvar, čeština hapruje...).

Je pravda, že sims je stále velice v kurzu a to je tím, že je to jedna z mála her takhle propracovaných a daného druhu a taky na pc. Už to ale není novinka (ale vývojáři se snaží jak můžou, co vím teďka tam cpali něco s Katy Perry, aby to oživili...). Nojono přicházejí nové generace, ti to jako novinku vnímají ale ti starší už ne (stejný princip jako s pokemony). Mimochodem zeptám se tedy schválně jestli simaři vědí a znají o hrách jako: minecraft, wow nebo třeba meetboy, ale to je fakt novinka to odpustím ^^ Jo a taky bráchovi oblíbené jako amnesia apod. Jen tak otázka, jestli máte maličký přehled o novinkách, páč tyhle jsou výrazné. On i blog o packmanovi by v rámci retro vlny nebyl od věci...

Jinak teda férová omluva, že jsem si některých věcí nevšimla - s tím jsem počítala předem, že asi ne všechno postihnu a něco minu.
Pak taky nemám vůbec špatnou náladu a myslím, že ani spousta lidí nademnou ne. Naopak se mám dneska skvěle a zítra se budu mít ještě líp, páč si udělám výlet s kámoškou do matičky Prahy na koncík. Takže o náladě žádná... A osobní spory a závist tím se já neoháním nikdy ani okrajově. To je většinou jen takový blud, který spousta lidí popírá. Blogy s jiným zaměřením vám simákům ani závidět nemůžou - není to v jejich případě o konkurenčním boji - oni mají jiné čtenáře. A co se osobních sporů týče, tak si taky myslím, že by šlo spíš o kritiky ze strany sims komunity než někoho z venčí.
A sims jsem hrála v té původní verzi, pak jako sims city 4 a taky s datadiskem mazlíčci asi 4 roky možná dýl. Vím o co jde, sice nemám tolik nových informací ale úplný negramota to zase ne ^^ Tu hru prostě znám osobně a byly jsme kamarádi, takže množství jejích fanoušků není nic divného. Je to dobrá hra, ale časem omrzí tím, že se opakuje, byť datadisky to snaživě zachraňují, ale kdo na to nemá penízky, ten je stejně ochuzen...

[100]: Koukala jsem že komixy jsou docela dlouhé. Tvoření videí je děsný proces, znám to a rozumím. Jako novinka a nápad navíc je to super, samosebou stále zůstává takový ten jednoduší večerníčkovský děj ale literární stránku věci jsem rozebírala. Je to jak to je, ale pokud dám jednoduché věci v uvozovkách luxusní obálku pak jí povýším a tady se to docela daří i když nic není dokonalé, ale to víme všichni velice dobře.
No jak říkám a ještě dodám hlouběji - pohrála bych s menu, zlikvidovala pozadí okrajů (páč ten simovský krystal strašně vábí oči úplně mimo stránku) a do budoucna si někde sehnala decentní layout nejlépe v nějakém webovém stylu s animací v záhlaví ve stejném duchu jako teď akorát prostě z toho udělat maximálně přehlednou věc už od prvního pohledu a neděsit tím vzhledem toliko jako teď. Prostě nízké záhlaví, odkazy v něm, suprácký jednoduchý menu, přizpůsobit tomu pak rozcestníky nebo to taky hodit prostě všechno do menu a záhlaví nechat na nějaké externí odkazy (ksichtbůky, jůtub, EA, apod.). To je velkej domácí úkol...
Ale jinak bych si obsahově(!) takhle nějak asi ten herní blog představovala. Zhruba, ale jo...

Mimo-chodem:
Jo a proč lidi štve, že tu některé blogy nejsou, je pochopitelné - nikdo jim neřekl, proč tu nejsou, ačkoli tu velice chybí. I mně tu kolikrát nějaký chybí, jenže není vůbec jasné jestli nebyl vybrán jakožto nekvalitní nebo jestli skutečně neexistuje, což by byla škoda a stálo by za to, aby ho někdo založil.
Prostě nám tu vzniká situace, že vybíráme nejlepší blog z bloků, které až tak dobré nejsou a to podněcuje diskuzi, která se ptá, kdo za to může. Jestli autoři nebo výběrčí blogů nebo jestli ty blogy prostě nikdo nepřihlásil... je to prostě škoda. Vypadá to pak, že jsme na blogu omezení jen na určitá úzká témata, i když to nemusí být pravda.

Chtěla jsem zase přidat citát z nějaké hezké písně, chybí mi ale něco výstižného, co to shrne ^^

107 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 15. září 2012 v 14:04

[106]: Ukliknutí - místo [100]: si tam představte [105]:, ale vzhledem k obsahu jsem asi byla pochopena i bez téhle opravy.

108 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 14:24

Já už se k tomuto nehodlám vyjadřovat, protože slova typu, že The Sims hrají jen "hloupí" puberťáci jsou opravdu neuctivá a navíc to není pravda ani tyto blogy nevedou puberťáci. Takže pozor na slova! Někoho se to může opravdu dotknout. Když se Vám nelíbí nominace, tak prostě nehlasujte a neshazujte tady práci lidí, kteří se o něco snaží! Miluji lidi, kteří mají plno keců, ale sami určitě žádný blog nenominovali! To je něco, jako když byste nešli k volbám a pak si stěžovali jaká je ta vláda hrozná. Takže se mírněte, nominace už je daná, nedá se s tím nic udělat, prostě to tak je. Tak si příště nominujte jiné blogy a možná je vyberou.

109 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 14:31

Jo a ještě jsem chtěla dodat, že co se týče těch komiksů, tak jsou psány právě pro puberťáky, tak proto mají taková témata, jaká mají. Každá kniha, kterou si někde koupíš je zaměřena na určité věkové kategorie. Asi nebudou číst červenou knihovnu 60-ti letí dědové, nebo naopak válečnou literaturu 15-ti leté holčiny... tak to je.

110 Bonie Bonie | Web | 15. září 2012 v 15:25

[99]: a důvod proč to o blozích o sims píšeš? Myslíš že kvůli tobě všichni zrušíme blogy nebo že blog.cz vymění soutěžící? To si teda věříš.... ;-) Každýmu je tvůj názor ukradenej,prostě máme rádi sims nebo rádi chodíme na blogy o sims a ty s tím nic neuděláš! nelíbí se ti ty blogy? Tak na ně nechoď a nehlasuj pro ně,nikdo tě nenutí

111 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 15. září 2012 v 15:54

[110]: Má drahá, jsem takový malý spisovatel, což mi asi není k dobru - lidi dneska moc nečtou, ale přeci jen...

Takže se budu opakovat, mé výroky z předchozích textů:
"Ale já třebas nejsem sprostá, když už něco na tvrdo říkám, takže nejsem vskutku žádné zamindrákovené pako, co vás tady všechny chce potopit a já nevim, co se ještě tak mezi takovými lidmi obvykle říká... Kdepak, jen jsem si řekla, že se na to tentokráte podívám trochu blíže. Přeci jen doteď mě hlasování v nominacích toliko neoslovilo."

Tak to by bylo a k tomu dalšímu - ne, já pro ně nehlasuju. Nikdo mě totiž skutečně nenutí. Jestli je ti můj názor ukradenej je to tvoje věc, ale lidé kteří neposlouchají druhé mají docela no řekněme "zajímavý" život. Nemám nic proti nikomu, kdo má rád něco (dokud se z něj nestane fanatický magor, ale to už jsme zase v jiné rovině...) - jestli si můj názor takhle vysvětluješ, je to dost mylné.

A proč to píšu? Proč ty píšeš svůj komentář? :-D No tak, to jsou hloupé otázky. Prostě mě napadlo, že by nebylo od věci trochu rozvést nějaký názor na dané nominované blogy, něco smysluplnějšího a obsáhlejšího než jen "krásný" a "hnusný".

[108]: Opět úryvek z již napsaného: "Ale jinak - sims není jen pro malé děti, blogy ale ve větší míře ano (ačkoli i moje máma koukala dva roky na Ordinaci než si to konečně zakázala, takže ty telenovelní komixi by možná něčí babička uvítala). Taky se tam nesoustředí nějak moc dospělých, jestli vůbec nějací."

Puberťák není neuctivé oslovení - to je termín. Můj táta mi říkal osm let půba, klidně vám budu říkat takhle, jestli se vám to líbí víc, ale není na tom nic špatného. Prostě to označuje věkovou skupinu a to kolik lidí v ní je hloupých a kolik ne je otázka jiná, dospělí na tom totiž nejsou o moc líp, pouze už nebývají tak impulzivní a nemají tolik bláznivých nápadů, tak proto to vypadá, že puberťák je něco míň, ale toliko není to ne...

To, že je to zaměřené na pubertální mládež je mi jasné, to jsem pochopila a jak říkám je to stejné jako fan povídky, ale i taková literatura může být kvalitní ne?

OPAKUJI - nikoho neshazuji, to je veliká mýlka. Říkám, jak to vidím a jestli to vidíte jinak, tak to řekněte, klidně mi udělejte hloubkovou analýzu mýho blogu a cpěte do mě co mám všechno špatně, mě totiž docela zajímá - ale nenadávejte, že jsme všichni zlí a odporní, hnusní, zamindrákovaní antisimáci. To není pravda! Už jsem psala, že jsem sims hrála a měla tu hru fakt ráda.

Mimochodem - ani já asi nepůjdu volit, a to z toho důvodu, že není příliš z čeho vybírat. Podobná situace... že by? A taky budu možná nadávat, ale to jenom proto, že je fakt smutný že politika je plná dinosaurů, kteří ne a ne pojít XD Ale netahejme sem politiku, to je strašné téma. To vede akorát ke křížovým slovním bitkám o ničem.
Já jsem se o nominace náhodou zajímala. Když už nic tak jsem nominovala alespoň sebe, páč se nikdo nehnal to udělat (co si sám neuděláš, nemáš). Skutečně s tím teď už nic neuděláme, jde ale o to, že o blogy s PC hrami já nějaký zájem nemám a tím, že je neznám, je nemůžu nominovat. Ale to už jsem taky říkala:
"Jo a proč lidi štve, že tu některé blogy nejsou, je pochopitelné - nikdo jim neřekl, proč tu nejsou, ačkoli tu velice chybí. I mně tu kolikrát nějaký chybí, jenže není vůbec jasné jestli nebyl vybrán jakožto nekvalitní nebo jestli skutečně neexistuje, což by byla škoda a stálo by za to, aby ho někdo založil."

Je to prostě takový divný pocit, že by tu někdo měl být, že přece musí existovat, ale nikdo netuší, kde ten daný člověk je a jestli skutečně existuje.

Jinak mám takový divný pocit, že jste čím dál víc nasejření, přitom jak říkám - nejsem sprostá, nejsem kdo ví jak hnusná, neházím na vás hnůj, nechci vás zrušit - v čem je problém? Taky bych být vámi neskákala radostí, ale vždy poslouchám, i když se pak biju jako lev, ale nezabíjím kritika za něco, co neřekl. Naopak - vymyslela jsem vám pár fajne inovací, co vám helpnou. Ale tak sežrat mě za to klidně můžete no... to já vám nezakážu.

112 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 16:04

[111]: Puberťák není neuctivé označení, ale může se to dotknout dospělých lidí, kteří s těmito blogy pomáhají, není řečeno, že všechny blogy o The Sims vedou "děti"! Já nechápu, co se tady řeší, každý má blog takový, jaký ho chce mít. Pokud se ti to nelíbí, tak to neřeš a nekomentuj...

113 Bonie Bonie | Web | 15. září 2012 v 16:12

[111]: moc moudra v tvých komentářích teda nevidím,na to abych si z nich vzala radu =D
líbí se ti okopírované downloady z jiných blogů a vlastní tvorba ne? o čem si asi myslíš že blogy vedeme? Abychom kopírovali? Ne! většina bloggerů vede blog,aby na něj mohli něco napsat třeba formou komixů a ne každý musí být stupidní a "telenovelský". No pokud tomu říkáš tvůj názor,tak nemám nic proti ale psát to sem? dráždíš hada bosou nohou, 'má drahá' =D

114 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 16:16

Neřešme to už, je to naprosto zbytečná diskuze.

115 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 15. září 2012 v 16:27

[112]: Fajn, potom by mě ale ti dospělí docela zajímali. Myslím, to vážně. Chci výčet borců nad 20 let, kteří jsou v daných třech sims projektech aktivně zapojeni. Pokud takoví jsou, pak jsou to frajeři, co to očividně myslí sakra vážně a takových lidí si vážím. Znám přes bráchu i x-tero lidí, kterým je třeba i třicet, ale paří a nějakým způsobem o tom dávají vědět. Stává se z toho potom i velice seriozní záležitost, co má opravdu úroveň... můžeme tu mluvit o takových věcech jako pořádání klání v dané hře, srazy cosplayářů a tak dále. To všechno dělají dospělí lidé, dělají to jako relax a je to fajn. Proč ne. Ale bohužel stále většina osazenstev těhle ale především i jiných blogů na dané téma je tvořena mladšími ročníky a to není podmínkou toho, aby blog vypadal dětsky, ale přiznejme si, že to tak často bývá (děti jsou prostě děti, nikdo se nerodí jako chladná osoba s tvrdými rysy, to je blbost a nikdo to po nikom nechce). To je asi ta hlavní věc - že mnohdy nemusí být okatě vidět kolik let je tomu kdo blog vede, ale na kolik jeho blog vypadá. A blogy o sims jsou prostě téměř vyhlášené mexickými telenovelami ala komiks (nebo zkrátka komixi jako takovými, dám vám oddych takže prostě opomeňme tentokráte tu kvalitu, která je jak říkám kolísavá, protože vše záleží autor od autora) a je to všude a žádný blog o sims se snad bez toho ještě neobešel, ale proč by nemohl že?

No nic - jestli je nějaký ten dospělák uražen tak mně je prosím devatenáct a jestli je tu někdo starší, tak mi nabije po netu na budku, jestli má chuť. Ale já nikdy neměla nic proti starším, co běhají po loukách v převleku za Aragorna a mydlí se skřety. Zábava musí být no, v tomhle směru nejsem až tak protivná jako moje matka, která by všechny tyhle "dětský" zábavy dospěláků zakázala. Kdo si hraje ten přece nezlobí ne?

Jinak opět použiju vlastní citaci: "A proč to píšu? Proč ty píšeš svůj komentář?  No tak, to jsou hloupé otázky. Prostě mě napadlo, že by nebylo od věci trochu rozvést nějaký názor na dané nominované blogy, něco smysluplnějšího a obsáhlejšího než jen "krásný" a "hnusný"."
A krom toho mi to taky hezky vyplňuje odpoledne. Ne, že bych neměla, co dělat, to v žádném případě, ale já ráda pokecám no... Proč prostě zrovínka si takhle veřejně neprobrat, jak je to s novými nominacemi že?

116 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 15. září 2012 v 16:41

[113]: To jsem neřekla. Říkám, že mě těší, že se blogy orientují na vlastní tvorbu, je to obecně velký krok kupředu, ale není od věci (pokud si to čtenář žádá a já věřím že ano), prostě jen udělat reklamu lidem, kteří také dané věci tvoří. A tak doporučit cizí práce vlastním čtenářům, neboť je to jistě potěší jako taková malá série tipů a triků, kam si skočit a kde najít něco zajímavého ke hře. Proč jim neusnadnit práci? Kdo říká, že se má všechno zkopčit a dát na vlastní blog? Tohle je autorské řešení! Nekopírovat ale nabídnout, napsat recenzi na nějaké webovky s downloady - to je dobrý nápad, neříkej, že ne. To už máš celou sérii zajímavých článků ke zveřejnění.
Mimochodem kam to mám teda psát když ne sem? Ano můžu to napsat k sobě na blog a čekat až se mnou budou sympatizanti souhlasit, ale to je jednostranný pohled na věc. A ten je k ničemu a pokud je mu někdo dlouho vystaven pak trpí nějakými ujetými předsudky - já jsem jimi taky trpěla, kdysi když mi všichni psali, jak mám krásný obrázky, i když byly na vyhození.
Jestli dráždím hada bosou nohou pak je to špatně, protože pokud se simaři považují za toho hada pak se právě ohodnotili jako uzavřená komunita slepých lidí, kteří kašlou na všechny okolo a ten kdo proti nim něco řekne dostane přes držku. A systém "nesouhlasíš? vypadni!" já nerespektuji.  To vyznávají lidé, kteří - jak to říct - podle mě nemají úroveň.

[114]: Zbytečná očividně není vůbec. Ti nahoře, co si stěžují vám dávají prostor se obhájit nebo je uznat (nebo něco mezitím, což je vždy nejlepší). Prostě klasická diskuze... Nejde v ní ani tolik o nějakou hru, já třeba hlavně řeším kvalitu blogů, které o ní píšou.
Já nemám ráda, když se lidi dělí na tábor "já nesnáším" a "já miluju" aniž by se dokázali vzájemně nějak respektovat, tak proto ráda pokecám, když vidím, že se někdo něco takového pomaličku zasemenilo a lehoulince klíčí. Hledám prostě argumenty z obou stran a z těch potom můžeme tvořit obraz a složit si něco rozumného co si potom můžeme myslet. (A nebo hurá za starými filozofy a udělejme to tak, že kdo si pravdu obhájí, ten jí má, i kdyby to byla lež.)

117 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 16:42

[115]: Pro tvou informaci je mi 22 a na blogu jsem zapojena opravdu aktivně. O vzhled stránky se stará můj mladší bratr, ale to je hlavně proto, že to umí a on blog založil. Osobně znám spoustu i starších lidí než já, kteří hrají hodně jiných her. Co se mě týče, tak simsy hraji od úplného počátku. A nejsem žádné zaostalé dítě v těle dospělé osoby, jen blog a jeho obsah přizpůsobujeme čtenářům. Nedělám to ze zištných důvodů, jen se chci podělit o zkušenosti a nabídnout fanouškům The Sims novinky. Baví mě to. Ať si každý myslí co chce.

118 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 15. září 2012 v 16:49

[117]: Tušila jsem to, že jsi ten dospělý :-) (Doufám, že se najde ještě jiný, aby tu nebylo "tak prázdno".) A právě tenhle blog mi taky přišel asi jako nejseriozněji psaný ;-) Jak jsem už napsala - takhle nějak si obsahově představuju herní web. A jak jsem taky už napsala - i moje máma hraje ve čtyřiceti pacmana. Proč ne?

119 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 16:56

V každém dospělém je vnitřni dítě, záleží jen na tom, jak se projevuje navenek :D

120 Darkness Darkness | Web | 15. září 2012 v 17:08

Já teda popravdě nechápu, co tam dělá super-thesims3. Shianae i Lovelysims mají pěknou grafiku, na blogy se pěkně kouká, nechybí hodně vlastní tvorby - vlastně jsou založené hlavně na té vlastní tvorbě.
Ale STS3? Dessign je hnusný, s prominutím, nápisy, ikonky, nekouká se mi na to dobře. Je vidět, že grafika zaostává, stejně jako co se týče toho mála vlastní tvorby. Seriál sim friends, ale ten mě popravdě ani trochu neohromil. Naštěstí to nikdo nedabuje, ale titulky, když simíci mluví se nedají číst, protože jsou malé a splývají s okolím. Celé video je nekvalitní, ale to opominu, protože každý nemá tak dobrý počítač, aby měl krásnou a ostrou grafiku.
Na to, že je jednomu z autorů 22 let, jak jsem četla výše, bych čekala něco lepšího.
Ale vážně nechápu, proč tady blog je. Vždyť z 90% jenom kopírují informace o hře (a ještě k tomu hnusně), které si může každý přečíst na oficiálních stránkách. Tak proto si zaslouží být v kategorii blog roku, proto, že mají na klávesnici CTRL C + CTRL V a proto, že si umějí najít nové informace? No pardon, ale to umí každý.
Proto hlasuju pro Lovelysims a Shianae, protože právě tyhle dva blogy dělají víc, než jen kopírují oficiální informace. Mají designy, které jsou moc pěkné, stejně jako kvalita fotek a celého blogu. Protože kvalitní blog pro mě není z tak velké části založený na stažených informacích.

A než se do mě začne někdo navážet, tak ano, taky vedu sims blog, takže o tom něco vím. O STS3 jsem do téhle doby nikdy neslyšela a myslím si, že tahle soutěž jen o dost zvyšuje návštěvnost podprůměrnému blogu, po kterém by normálně ani neštěknul pes, nejen kvůli otřesnému designu a nedostatku vlastní tvorby, ale i proto, že tohle už vážně nemá úroveň.
Nevěděla jsem, že lidé, kteří vybírali blogy do této soutěže byly slepí a ignorovali fakty, které jsem výše zmínila a přesto blog vybrali. Ale hlasů má dost, což opravdu moc nechápu, takže asi budu držet pusu, co? Ale můj názor zkrátka je, že je daleko víc lepších, hezčích a originálnějších blogů, které by si zasloužili být tady víc, než právě STS3.
Shianae nebo LS dělají vlastní downloady do hry, mají na blozích návody, články, které mě baví číst a sledovat, kdežto SS3 mě zkrátka nezaujalo díky otřesně hnusnému designu a kopírováním ofiko informací.
A než mi začnete nadávat a rýpat do mě, že já mám hnusný design, tak jenom ještě jednou podotýkám, že se v sims pohybuju už nějaký ten pátek, takže o opravdu kvalitních blogzích něco vím.
Má úcta :-).

121 world012 world012 | Web | 15. září 2012 v 17:16

fandím rozhodně super the sims 3 ! je to supr hra :D

122 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 17:30

[120]: Co se týče informací, které máme, tak v žádném případě NIC nekopírujeme!!! Vše máme z EA Czech, stejně jako jiné stránky. A mimojiné máme známého přímo mezi vývojáři TS3 v Americe, který nám dodává informace mnohem dříve, než se to ví v EA Czech, bohužel je nesmíme zveřejňovat dřív než EA Czech. Každému se náš blog nemusí líbit, chápu, ale urážet naši práci takovým stylem, to mi příjde opravdu dosti ubohé. Každý má právo na svůj názor. Ani jednou jedinkrát jsem tady nenapsala jediné křivé slovo na ostatní blogy v nominaci a taky se mi třeba nemusí líbit. Uvědom si, že fungujeme rok a půl, nemáme vše vychytané. Mohla bych tady říct spoustu věcí, které na ostatních blozích jsou nepěkné, ale nemám zapotřebí shazovat něčí práci, když vím, že za tím je spousta stráveného času. Ale tvůj komentář je velmi hrubý a urážející. Shazuješ sama sebe!

123 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 17:35

Jo a co se týče seriálu, tak svou hru mám v plné grafice, to, že se kvalita zhorší nahráním na youtube, za to bohužel nemůžu a pokud se ti seriál nelíbí, tak se na něj nedívej.

124 Darkness Darkness | Web | 15. září 2012 v 17:36

[122]: Ne, jenom říkám svůj názor ;). A jestli je "hnusný" velmi hrubé slovo, tak to teda pardon. 8-)

125 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 17:37

Myslím si, že jsi jen zakomplexovaná, že nemáš v nominaci vlastní blog, tak sis vybrala obětního beránka, kterého zkritizuješ a protože ze sims blogů jsme nejmladší, byla to pro tebe jasná volba, toť můj názor.

126 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 17:40

Se svým blogem jsme spokojeni a spousta našich fanoušků taktéž, a to je pro nás nejdůležitější.

127 Darkness Darkness | Web | 15. září 2012 v 17:44

[125]: Čekala jsem, kdy tohle někdo napíše, takže ne, já jsem se do nominací ani nehlásila :). Tohle nemám zapotřebí, lidi by se jenom do mě naváželi za každou chybičku, jako to teď dělám já :D ;). Takže tak. Navíc se o soutěž nezajímám, teď jsem se vyjádřila jenom proto, že jsou tady blogy, které znám. Plus vím, že bych neuspěla ani v jedné kategorii, protože můj blog není jenom o hře, ani jenom o deníku nebo o fotografování a grafice, takže se do žádné kategorie tak úplně nehodí :-).

A k předchozím komentářům, na co to teda je dobrý, vést blog o novinkách, když si je všichni můžou přečíst dřív na ofiko stránkách? 8-O

A shazuju sama sebe vlastním názorem? Přemýšlej, než o mně něco napíšeš. Protože názorem se ještě nikdy nikdo neshodil, ani za něj není ubohý nebo zakomplexovaný. Žijeme ve svobodné zemi a já mám právo vyjádřit svůj názor svými slovy, i když obsahují třeba pár hrubějších, stejně jako ty máš právo myslet si o mně, že jsem kráva, proto, že se ho nebojím říct.

128 STS3 STS3 | E-mail | Web | 15. září 2012 v 17:51

Ano shazuješ sama sebe, protože ukazuješ, co jsi zač. No je mi jasné, že nebudeš kritizovat blogy, které znáš. A upozorňuji na jednu věc, aby nedošlo k nedorozumění! MY JSME SE DO SOUTĚŽE NEPŘIHLÁSILI!!! Ono totiž všechna tvá slova se dají napsat i mírněji, ale ty sis prostě potřebovala vylít zlost, že náš blog se velice dobře dotahuje na blogy, které znáš a fandíš jim ty, nic víc. No končím, tohle nemám zapotřebí, kdo chce dá nám hlas, kdo ne, dá ho někomu jinému. Je tolik věcí, co bych mohla říct, ale neklesnu na tvoji úroveň...

129 Darkness Darkness | Web | 15. září 2012 v 18:05

[128]: Ach jo. Víš, že mluvíš z cesty? To ty mě chceš mermomocí osočit z tohohle a tamtoho. A co bych nekritizovala blogy které znám? Lovelysims jsem taky kritizovala. A kdybych tak hrozně chtěla být nominovaná, nominovala bych se třeba sama, jako většina blogů tady. Tak prosímtě neusuzuj o mé úrovni jenom podle podle názoru na tvůj blog, protože mi do hlavy nevidíš a ani mě neznáš, tudíž jsou tvoje názory jenom výstřely do tmy a lehce irelevantní kritika. Já tě taky neznám, a hodnotila jsem jenom blog, dessign a články. Takže mě nesuď, protože o mně nemůžeš nic vědět jen podle jednoho komentáře. Protože takhle unáhlené názory založené na jednom výroku vytrženém z kontextu dělají jen hovada. A abys mě neobvinila, že jsem sporstá, tak to ve znamená dobytek a je to i v Bibli :-D.
A nerozčiluj se tak (soudím podle počtu vykřičníků a caps locku), zvlášť kvůli blogu, je to nezdravé. Je to přece jenom jen a jen virtuální rovina, ne nic, o co by skutečně šlo v životě.
Takže se nadechni, vydechni, a ber to trochu s humorem, protože vždycky jsou všude rejpalové a lidi, kteří říkají, co si myslí. Já se třeba ráda hádám a kritizuju. A ty se asi ráda rozčiluješ.

Tak ukaž, že jsi nad věcí a nic si z komentářů jako je ten můj neděl. Prostě se zasměj, řekni si, že nikdo nemá důvod mít tvůj blog na první pohled rád a jdi dál, místo vymýšlení takovýhle teorií :-D.
So keep calm and smile, víc už ti žlučí ze zdravotních důvodů hýbat nebudu, pokud ty přestaneš napadat mě jenom proto, že jsem napsala svůj názor, jak ti tady opakuju už asi po padesáté.

130 Bonie Bonie | Web | 15. září 2012 v 19:39

Tak poslyš, paní "chytrá"! Mě se ten blog líbí a taky jsou tam sympatičtí blogmasteři narozdíl třeba od lovelysims. možná znám blogy, které jsou lepší a obdivuju je víc,ale super-thesims3 je blog se skvělou budoucností a určitě bude jednou taky tak slavný. Ty když si měla blog rok,tak ho taky nikdo určitě neznal, nebo se pletu?  není to od tebe fér, že o něm mluvíš tak hnusně. Závist, pouhá závist že se dostal do Blog roku a tvoje oblíbené blogy ne. =D podle počtu hlasů vidíš že není vůbec neznámý a udělal na lidí větší dojem než ostatní. A že se svým názorem neshazuješ, tak to nemusí být vždy pravda. a ty si nemysli, že když máš návštěvnost 100 000, tak si můžeš říkat co chceš, oni si lidí myslí u tobě svoje. ;-)

131 Bonie Bonie | Web | 15. září 2012 v 19:43

[130]:  Bylo to na Drakness :-D

132 Áňa » Just Chelsea Áňa » Just Chelsea | Web | 15. září 2012 v 21:00

Rozhodně lovely-sims ;))

133 Darkness Darkness | Web | 15. září 2012 v 22:02

[131]: Jsem Darkness ;).

134 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 15. září 2012 v 23:01

[130]: Co je na autorech z LS nepříjemného? :)

135 Bonie Bonie | Web | 16. září 2012 v 0:10

[133]:  promiň, špatně jsem to přečetla =D

[134]: Nechtěla jsem napsat, že jste nepříjemní nebo nesympatičtí,vážně jsem vás nechtěla nijak urazit. spíš jsem chtěla místo "naopak" napsat "než" , omlouvám se! :-( Nic proti vám nemám,jen mi někdy vadí,že třeba neodpovídáté na komentáře a nepoděkujete za ně, jako na super-thesims3. Já vím, že jich máte vic a trvalo by to dlouho,ale někdy mi přijde že komentáře berete jako samozřejmost. Nechci vám za to nadávat,to vůbec ne!jen mám pocit,že vás nemůžu poznat,když s námi návštěvníky vůbec nekomunikujete.

136 Beavind Beavind | E-mail | Web | 16. září 2012 v 0:11

Mě vadí jen to, že se mohly nominovat jen blogy, jenž si určili kategorii blogu... Já chápu že jde o přehlednost, ale na blog.cz je spousta nádherných, dočista úchvatných blogů a třeba jen nemají vyplněnou kategorii a hned nemohou být nominovaní... A když vidím, že tu jsou zrovna tyhle blogy, já nechci být hnusná nebo tak, ale o sims jsou i lepší blogy. A třeba mě teď všichni mějte za zlou ježibabu. Je mi to jedno.
Vemte prosím také na vědomí, že i v kategorii Internet a hry jsou blogy NEJEN o sims. Ha, na co sem dávat tři blogy na jedno téma? To vám sakra nedošlo, že se tu budou všichni handrkovat a bojovat za svého oblíbence?? Hernajs, z tohohle bude ještě třetí světová :D

Co ty blogy, kerý miluju, co ty originální články, do kterých autor vkládá aleže dooprvdy duši, srdce a jiné vnitřnosti, kde ty mají své místo??
Inu nikde. Nejsou zařazeni do jednotlivých kategorií, tudíž nejsou vhodným zbožím. Chápu to dobře?

(nechci nikoho urážet, pouze komentuji svým obvyklým, známým, originálním a zkrátka svým vlastním způsobem okořeněným děsivou a krutou upřímností. Jo, mám kritizovací náladu :D)
Dlaň nahoru, dlaň dolu, a napočítat do pěti a uklidnit se, a už to bude zase ta milá, neironická puberťačka...
Nuže, opět hlasuji náhodně.... aaa... Takže Shiane. Oki, máš můj hlas :D

137 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 16. září 2012 v 8:05

[135]: Já myslím, že právě s návštěvníky docela dost komunikujeme. Co jsme na blogu jen tři, tak se to naopak zlepšilo - někeří bývalí autoři skutečně neodpovídali, ale pokud můžu mluvit minimálně za sebe, snažím se na všechno u svých článků odpovídat - teď nějakou dobu jsem sice neměla čas, protože jsem hodně pracovala v administraci blogu a stále ještě pracuju, ale vždycky jsem se snažila odpovědět alespoň nějak ,,hromadně", pokud už ne každému jednotlivě... Takže je mi líto, když to není asi dost dobře vidět...

138 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 16. září 2012 v 8:07

[136]: Já mám dojem, že se blogy mohly hlásit i bez vyplněné kategorie (do přihlášky psali, kam by měl být jejich blog zařazen).

Nicméně si myslím, že i do blogu o The Sims a do článků na něm se dá vložit kousek autora - alespoň já se o to vždy snažím.

139 Beavind Beavind | E-mail | Web | 16. září 2012 v 9:38

[138]: No ovšem, že někteří se stále drží té krásné tradice, a do každého slova přidají kousek sebe sama. Bohužel, dnešní blogy už připomínají spíše frašky, které nadiktovalo tříleté děcko. Alespoň mě to tak připadá, když čtu ty komixy bez jediného originálního prvku a docela si taky myslím, že každý originální nápad jiný chtivý blogmaster prostě okopíruje. Je to škoda, kam ten blogový svět spěje. Ještě nedavno to bylo ....prostě něco jinýho. Čtenáři si našeho úsilí vážili prostě víc. A i blogeři se snažili víc (možná už proto, že blogů bylo míň a tudíž nebyla ta konkurence tak veliká, aby měl autor choutky všechno jednou pro vždy vzdát.)
Ale proti nikomu nic nemám, jestli to tak vyznělo. Jen si nejsem jistá, jestli byla tahle soutěž vůbec vůži někomu a něčemu fér. Taky tu mohl být blog třeba o jiné hře, vypadá to tak jednotně až bolí oči.

140 Desirée Lydon Desirée Lydon | Web | 16. září 2012 v 10:48

[120]: : Nechápu, proč se rozčiluješ. Proč by tam měli být jenom ty slavné blogy, viz ty nebo LS? Přece by měl dostat šanci i méně "lepší" blog, aby se tímhle zviditelnil a zlepšit. Já vím, žijeme v demokratické republice, ale hnusná si být nemusela...

141 Pinkie~ Pinkie~ | Web | 16. září 2012 v 11:09

b-t-w ^^

142 shianae-sims3 shianae-sims3 | E-mail | Web | 16. září 2012 v 11:23

Ježiš marja, jste všichni normální? Proč se tu proboha hádáte nad takovýma nepodstatnýma kravinama? Běžte si to raději vyřídit někam do ringu, na netu je každý za chytráka. Když se vám nelíbí nominace, tak jste si měli založit blog o nějaké hře a přihlásit se. Proč urážíte nominované blogy (včetně mě :D), když ani nemůžou za to, že byly vybrány? Ano je spoustu lepších blogů, které by si tu zasloužily být, ale nepřihlásily se. Všichni si hrají na strašně dospělé a pak se tu hádají jak malé děti na pískovišti, protože tu nemají žádný svůj oblíbený blog! Měli jste ho přihlásit (a pokud jste ho přihlásili a nebyl vybrán, tak to je holt smůla :D). Za sebe a svůj blog se vám tedy hluboce omlouvám. Chápu, že nejspíš nesplňuji vaše požadavky na správný a kvalitní blog o hře, přesně podle vašich představ. Pokud jste jím tak zhnuseni, a nelíbí se vám, tak tam prosím nelezte, nerada bych, aby to někomu způsobilo újmu. :-D Že já si raději nezaložila blog o bezúspěšnosti bytí a absurdnosti kosmu, s tím bych to možná měla lepší. Kam spěje tenhle svět, ve kterém jsou lidi tak hrozně netolerantní a neuznávající názory, věci, rasu atd. ostatních, svět kde je dobré jen to co oni mají rádi a co oni mají za správné. Už se těm válkám ani nedivím. Zakončím to jen slovy - každý má rád něco jiného a pokud jste natolik omezeni, že to nedokážete akceptovat, pak je mi vás upřímně líto. Tak Shianae se vykecala a jde něco přidat na svůj naprosto trapný a lidem odporný blog. :)

143 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 16. září 2012 v 14:11

[140]: Achjo... už mě moc nebaví tu číst pořád něco o ,,slavném LS" :) Mohli byste nás prosím ve svých hádkách jednou provždy vynechat? My se nikdy nejmenovali slavným blogem a nikdy jsme nechtěli, abychom byli taháni do každých sporů a tak (do sporů, které s námi nemají nic společného). ;-)

144 Shenny © Shenny © | E-mail | Web | 16. září 2012 v 14:15

Lovelysims je vážně jeden z nejlepších blogů, na který ráda chodím. Omlouvám se ale rozhodla jsem se zahlasovat pro Shianae, protože její návody jsou vždycky velmi užitečné a díky ní jsem se naučila tvořit pózy.
. shianae-sims3.blog.cz    
25.7%     (249)

145 Efie Efie | Web | 16. září 2012 v 16:11

já už po několikáté hlasuju za Shianae protože to je jeden z nejlepších blogů co znám jak z téhle ankety tak i v blodzích sims snda to vyhraje :D

146 Hozník Hozník | 16. září 2012 v 17:54

Ja hlasuju pro LovelySims. A ne proto, že jsem se jen podíval na design a  líbil se mi, ale tenhle blog čtu už 3 roky. A nikdy me to neomrzelo. Jsou tam stále novinky o Sims a super veci, o kterých by jsem do teď nevedel. Proste skvelý.

Me uplne cele hlasovan:
1. místo: Lovely Sims
2. místo: B T W
3. místo Shianee
4. místo: Odkazy
5. místo: Super Sims 3

147 Morell Morell | Web | 16. září 2012 v 18:30

Tři blogy o the sims? No dobře, ale nominovat díky popularitě na Facebooku? Neměli jste to vybírat vy?

148 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 16. září 2012 v 18:59

[147]: Blogy nebyly nominovány kvůli popularitě na FB, bylo to v článku zmíněno jako jeden z mnoha údajů a o blogu.

149 STS3 STS3 | E-mail | Web | 16. září 2012 v 19:28

[148]: To nevysvětluj... stejně si každý myslí o simsech svoje... je to zbytečné, prostě jim vadí, že jsou tady tři blogy o TS a mají potřebu to neustále rozebírat, i přesto, že už se to nezmění... ;-)

150 Martush Martush | 16. září 2012 v 20:16

LovleySims :) tento blog znám už dlouho, a moc se mi líbí, hlavně jsem ráda, že mají i downloady ke hře the Sims 2, které nna těch druhých dvou blozích nejsou. Ale taky Katalog Blogů je úžasný :)

151 Lovelysims Team | Adel Lovelysims Team | Adel | Web | 16. září 2012 v 20:45

Sice jsem to neměla v plánu, ale také se vmísím do diskuze :-D

[140]: Ach jo, zase to označení "slavný blog". LS, Shianae atd. to jistě měli v začátcích stejně těžké jako všechny jiné blogy. A oblíbenými blogy je dělá jejich práce a úsilí, které blogu věnovali. Souhlasím s Gips, nemůžete nás vynechat v tom dohadování?

[130]: Jsi fakt milá :-D Můžeš mi prosím říct, co je konkrétně na mě nesympatického? A nebo na Gips s Cherrygirl? Jsem s nimi v kontaktu a obě jsou super. Vůbec nechápu to věčné hodnocení autorů LS, jak jsme všichni nafoukaní, nesympatičtí..

[135]: Promiň, ale tohle mě už urazilo. Já si čtu všechny komentáře návštěvníků a i na ně reaguji, samozřejmě když mám čas. A třeba u mého dnešního článku si myslím, že reaguji na komentáře dostatečně...
[137]: Souhlasím. Já se taky snažím odpovídat, ale někdy ten čas není.

Jinak děkujeme všem, kteří nám dali v soutěži hlas, vážíme si toho :).

152 LovelySims Team | Gipsík LovelySims Team | Gipsík | E-mail | Web | 16. září 2012 v 21:16

[151]: Bohužel, asi nemá naše přesvědčování žádnou váhu :-) Zkrátka tu bude vždycky nějaké procento lidí, kteří k nám chodí rádi, ať už si něco stáhnout, přečíst nebo si s námi popovíat a těm jsem velmi vděčná - každým článkem jim chci udělat radost a odměnit se jim za to, že za námi stále chodí. Ale vždycky stejné nebo vyšší procento bude těch, co si vždycky najdou něco k rýpnutí si. Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde - a bití psů, to je skutečně nemám ráda... Ať už doslovně či nedoslovně. Bohužel s tím ale nemůžeme prakticky dělat nic jiného, než se je svými činy pokusit přesvědčit o tom, jaká skutečně je pravda.

153 Morell Morell | Web | 17. září 2012 v 14:30

[149]:
Nic proti the Sims, jen mě to překvapilo. Pro mě je to sice hra za starou bačkoru, ale nikomu to neberu. Znám lidi, co to baví. A Lépe the sims, než jiný věci. ;-)

154 Obayo Obayo | E-mail | Web | 18. září 2012 v 8:51

Nic proti The Sims, taky jsem ho hrávala, ale 3blogy o the sims? trošičku moc mi to příjde, jednoznačně, hlasuju ae pro b-t-w !

155 Efie Efie | Web | 21. září 2012 v 19:27

shianae je jasný vítěz :D

156 Jana Jana | E-mail | Web | 23. září 2012 v 23:28

Jednoznačně hlasuji pro lovelysims.blog.cz zdá se mi z těch možností z blogů o sims nejpřijatelnější a nejzajímavější. Ale nechápu proč tolik blogů o sims určitě by se našli i jiné.. O_O

157 GiraffeAndy GiraffeAndy | E-mail | Web | 24. září 2012 v 19:37

Hlasuju pro lovelysims.blog.cz ...nejen, že je to jediný blog, který z této kategorie znám, ale vážně patří mezi moje nejoblíbenější na blog.cz. :D

158 WorldSimss WorldSimss | 26. září 2012 v 13:13

Co to je za hruzu ten posledni blog  ? Shiane vyhrajes to :D

159 Valeriiie Valeriiie | 1. října 2012 v 8:57

LOVELYSIMS.BLOG.CZ je nejlepší a jsou tam taky skvělé webmasterky.... :-)  :-)  :-)

160 Aileen Aileen | Web | 1. října 2012 v 21:32

Rozhodujem sa medzi Lovelysims a Shianae ale dávam hlas Shianae držím palce obom :-D

161 Jajika Jajika | Web | 5. října 2012 v 15:15

lovelysims do toho

162 Evyka Evyka | Web | 7. října 2012 v 18:15

4. shianae-sims3.blog.cz 368.hlas ;-)
Shianae NAJ :))) držím palcee :-)

163 ♥Verča♥TVD♥ ♥Verča♥TVD♥ | Web | 8. října 2012 v 18:39

3. lovelysims.blog.cz         25.2% (365)

164 Petra Candy Petra Candy | 9. října 2012 v 16:14

Anketa je zvláštní. Vždy, když se LS už přibližuje k prvnímu místu, poslední dva blogy mají hned o deset hlasů víc.

165 Petra Candy Petra Candy | 9. října 2012 v 16:14

Blog.cz by to měl zkontrolovat.

166 Delisimka Delisimka | 12. října 2012 v 15:27

Lovelysims! Nejlepší blog co znám :-D

167 MissKaki MissKaki | 13. října 2012 v 11:37

Hlas pro Shianae♥ Nejlepší blog, moc fandím. Zaslouží si to:)) Lovelysims mám taky ráda, ale hlas mám jenom jeden:))

Komentáře jsou uzavřeny.